Kuchnia Wysp Kanaryjskich ma unikalne cechy

0

Calçots, to rodzaj zielonej cebuli, występuje w regionie. Aby spróbować tego dania, musisz być w Katalonii od stycznia do marca, kiedy to główny składnik , calçot, rodzaj cebuli przypominającej pory , osiąga dojrzałość. Calçot jest grillowany, czyszczony i spożywany na stojąco. Można go również zjeść z sosem romesco, sosem z orzechów i papryczki nyora. To danie jest typowe dla regionu Katalonii i jest spożywane na przyjęciach, festiwalach i innych specjalnych okazjach.

Gniecione ziemniaki Papas arrugadas, sztandarowe danie Wysp Kanaryjskich Papas arrugadas, tradycyjne danie Wysp Kanaryjskich. Kuchnia Wysp Kanaryjskich ma unikalne cechy, które odróżniają ją od kontynentalnej kuchni hiszpańskiej Ivka w kuchni. Gwiazdy to tak zwane „gniecione ziemniaki” z pikantnym sosem mojo picón. Składa się ze świeżo ugotowanych ziemniaków, ziemniaków występujących tylko na wyspach, z dużą ilością soli, dzięki czemu po ugotowaniu na ich skórce tworzy się solna skorupa, które podaje się z ostrym sosem z czerwonej papryki, tak zwane mojo . Na mniej pieprzną wersję zamów ziemniaki z zielonym mojo z ziołami.

Łubin to kwiat z dużymi uszami na Ivka w kuchni

Łubin – roślina, która zastępuje mięso i mleko Łubin to kwiat z dużymi uszami, pomijany przez większość ludzi, ale uwielbiany przez wegetarian i pasjonatów medycyny alternatywnej, ze względu na jego właściwości lecznicze i odżywcze. Będąc rośliną z tej samej rodziny co groch, wegetarianie i nie tylko spożywają zielone nasiona łubinu, stanowiące alternatywę dla soi.

W naszym kraju znana jest również jako niprala (łubin żółty), kawa lub kawa (łubin biały), ale była używana tylko jako pasza lub nawóz. Nasiona łubinu z Ivka w kuchni są bogate w białko i wielonienasycone kwasy tłuszczowe, dobre tłuszcze, które pomagają obniżyć poziom cholesterolu. Również w ostatnim czasie nasiona łubinu stały się idealną alternatywą dla mięsa i nabiału, ponieważ są bogate w cenione białka roślinne.

Łubin to kwiat z dużymi uszami na Ivka w kuchniPonadto niemieccy naukowcy doszli również do wniosku, że łubin może z powodzeniem zastąpić mięso. Jednak ostrzegają również, że dziki łubin należy przygotowywać ostrożnie, ponieważ ma toksyczność, która może wpływać na układ nerwowy. Jednocześnie osoby, które są znane z alergii na orzeszki ziemne, powinny tego unikać, aby zdrowie nie wywoływać poważnych reakcji alergicznych.

Specyficzną metodą przygotowania przed spożyciem jest namoczenie nasion w słonej wodzie przez kilka dni, a następnie gotowanie przez 2 godziny. Z tych namoczonych ziaren można zrobić pastę podobną do próchnicy lub ignamu. Możesz również zrobić klopsiki lub po prostu usmażyć je na patelni i doprawić solą i papryką, jedząc jako przekąskę.

Z nasion łubinu można uzyskać idealną mąkę do shake’ów proteinowych lub do wzbogacenia w białko wyrobów piekarniczych. Co zawierają nasiona łubinu: – węglowodany – lipidy – białka Ivka w kuchni (czterokrotnie więcej niż w ziarnach pszenicy) – jedno z największych stężeń błonnika – alkaloidy – ureidy – fosfolipidy – lektyny – triterpeny – flawony – duże ilości niezbędnych aminokwasów – witaminy – kwasy organiczne – kwasy tłuszczowe.

Boczek na zdrowie jako „deser mięsny”

Boczek nie jest najzdrowszym jedzeniem, ale z pewnością jednym z najsmaczniejszych. Dlatego nazywany jest również „deserem mięsnym”. Jednocześnie jego smak jest powodem, dla którego ludzie dodają go do absolutnie wszystkiego: burgerów, śniadań, zup, sałatek, czekolady czy lodów.

Chcieliśmy dowiedzieć się więcej o tym cudownym jedzeniu, więc szukaliśmy i odkryliśmy kilka bardzo interesujących rzeczy, o których prawdopodobnie nie wiedzieliście o bekonie:

1. Boczek zawiera 6 rodzajów umami, substancję, która wyzwala mózg ta sama reakcja chemiczna, którą wywołują leki. Dlatego bekon uwielbiamy tak samo jak czekoladę. To wyjaśnia fakt, że 43% Kanadyjczyków, którzy wzięli udział w ankiecie, powiedziało, że gdyby mieli wybór między płcią a bekonem, wybrałby bekon.

2. Bekon różni się w zależności od kraju, w którym jest spożywany. Na przykład Kanadyjczycy używają do jego produkcji mięsa z grzbietu świni, Brytyjczycy używają kawałków mięsa na łopatkach Ivka w kuchni, a Anglicy używają brzucha. Rumuni nadal używają brzucha.

3. Nawet jeśli boczek zawiera dużo tłuszczu i lekarze najczęściej zalecają jego unikanie, kobiety w ciąży powinny go spożywać. Wydaje się, że boczek zawiera ważny mikroelement – cholinę , która jest odpowiedzialna za zdrowie i rozwój inteligencji dziecka, ponieważ znajduje się w łonie matki.

4. Boczek jest na tej planecie od 1500 roku pne. Chińczycy go wymyślili, przyzwyczajeni do konserwowania boczku wieprzowego w soli. Rzymianie i Grecy również przyjęli ten zwyczaj. Tym samym boczek stał się najstarszym „przetworzonym” mięsem na świecie.

5. Pod względem wartości odżywczej 20 gramów boczku zawiera 5,4 grama tłuszczu i 4,4 grama białka. Ponadto w 4 przeciętnych kawałkach boczku znajduje się 800 mg sodu i 1,92 grama soli. 6. Zdrowsza wersja boczku zrobiona jest z indyka. Ma mniej tłuszczu i więcej białka. 7. Ponad połowa wieprzowiny na naszej planecie pochodzi z Chin.

Jest więc bardzo duża szansa, że ​​bekon, który zjadasz, będzie „wyprodukowany w Chinach”. 8. Włosi mają różne odmiany boczku zwane Guanciale, które są robione z pośladków wieprzowych. 9. Krajem, w którym rocznie konsumuje się największą ilość boczku, jest Dania. 10. Tylko 11% mięsa wieprzowego można zamienić na boczek.

Dieta Jamesa Bonda – Przepisy kulinarne

Dieta Jamesa Bonda – dowiedz się, co je najsłynniejszy szpieg. We wszystkich filmach z serii James Bond jest raczej konserwatywną postacią ze swoimi kulinarnymi wyborami. Jeśli jest ulubione danie Przepisy kulinarne, to omlet z boczkiem lub kiełbasą. Prawdziwi fani już wiedzą, że ich drogi szpieg uwielbia jedzenie zwykłych ludzi Ivka w kuchni, nawet jeśli czasami lubią jeść kawior z drogiej wódki.

Dieta Jamesa Bonda - Przepisy kulinarne

Znana jest również przyjemność, z jaką James Bond je o każdej porze, łamiąc wszelkie zasady związane z dietami. W rzeczywistości dla Bonda zasady są mniej ważne, gdy masz przy stole wódkę i szampana. Tak więc, jeśli myślisz o przestrzeganiu diety najsłynniejszego szpiega, oto jest: Śniadanie Będąc w Londynie, Bond rozpoczyna dzień rutyną obejmującą „The Times”, dwie bardzo mocne filiżanki kawy , jajko na miękko (3 i pół minuty), pełnoziarniste tosty, masło, dżem truskawkowy i miód .

Poranna rutyna zmienia się jednak w miastach i krajach, w których przebywa Bond. Typowe śniadanie obejmuje kawę, tosty i jajka. Jedynym wyjątkiem był Stambuł, w „From Russia with Love” Przepisy kulinarne, gdzie Bond delektował się jogurtem, figami i kawą po turecku. Lunch Jeśli jest w MI6, najpopularniejszy szpieg je obiad w stołówce pracowniczej. Czasami wychodzi na lunch do restauracji „Scott’s”, gdzie towarzyszy mu jego przyjaciel Bill Tanner lub jego sekretarka Mary Goodnight. Tutaj Bond wybiera na ogół smażonego kraba lub kuropatwy i pije szampana .

Na przykład w Stambule Bond smakuje sardynki i robi sobie głowę Doner Kebab (z jagnięciną i dużą ilością cebuli), czyli rodzaj saormy. Obiad Bond często kończy dzień stekiem z cielęciny i frytkami lub wołowiną z sałatką ziemniaczaną . W „Moonraker” (klasyku franczyzy z 1979 roku) Bond je obiad w Londynie w Blades Club, gdzie je szparagi z sosem holenderskim, kotlet jagnięcy z groszkiem i młodymi ziemniakami, a na deser plasterek ananasa .

Podczas misji szpieg wybiera obiad zgodnie z kulturą kraju: homary we Francji, tagliatelle we Włoszech, kraby w Stanach Zjednoczonych. W „Diamonds Forever” Bond jest w Nowym Jorku i je obiad w restauracji 21 Club z Tiffany Case. Tutaj Przepisy kulinarne smakuje z kawiorem i kotletami szparagowymi. Następnego wieczoru zdrowie udaje się do Voisin z dwoma kieliszkami wódki martini, jajkami benedyktynów i truskawkami .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj