.post img {max-width:100% !important}

niedziela, 28 czerwca 2015

Błyskawiczne ciasto z mikrofali


Dopadła Was nagła ochota na coś słodkiego, a w domu pustki?  Ratunkiem może być błyskawiczne ciastko z mikrofali. Z kilku prostych składników w parę minut wyczarujecie smaczny deser. Zajrzyjcie na stronę Codogara.pl, tam czeka na Was mój przepis :)

środa, 17 czerwca 2015

Ciasteczka owsiane (bez cukru i bez mąki)


Jestem coraz bardziej zachwycona bezcukrową i zdrową kuchnią :) Ciastka owsiane z daktylami, śliwkami i bananami to kolejny hit, który wejdzie na stałe do mojego menu. 
Takie ciacha dobrze mieć pod ręką, kiedy najdzie nas ochota na coś słodkiego. W tym wypadku mamy tu tylko naturalną słodycz z bananów i daktyli.

sobota, 23 maja 2015

Brownie z batatów i daktyli (bezcukrowe i bezglutenowe)





Nie sądziłam się, że ciasto bez grama cukru może mnie tak zachwycić :) 
A to wszystko za sprawą batatów i daktyli, które dostarczają naturalnej słodyczy. Jeśli wezmę pod uwagę posmak kokosowy, który uwielbiam oraz fakt, że od dwóch miesięcy jest na detoksie cukrowym, to śmiało mogę powiedzieć, że to najsmaczniejsze ciasto jakie jadłam :)

poniedziałek, 11 maja 2015

Placuszki bananowe bezglutenowe i bezcukrowe



Dziś propozycja śniadaniowa na pyszne i słodkie naturalną słodyczą placuszki bananowe. 
Przepis jest banalnie prosty, a placuszki smakują wyśmienicie, szczególnie z masłem orzechowym lub świeżymi owocami.

piątek, 1 maja 2015

Sałatka z grillowanym kurczakiem, ananasem i rukolą



Miało być pięknie, słonecznie i grillowo. Niestety, pogoda pokrzyżowała plany. Ale jeśli macie grillową patelnię, nic nie stoi na przeszkodzie, aby w zaciszu domowym powstała taka oto pyszna sałatka z grillowanym kurczakiem, ananasem i rukolą. 
Mój przepis znajdziecie na stronie Codogara.pl, zapraszam :) 

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Kokosowy pudding chia




Świat oszalał na punkcie nasion chia, zwanych także Złotem Azteków. I nic dziwnego, te maleńkie nasionka szałwii hiszpańskiej pełne są substancji odżywczych i zawierają niewielką ilość kalorii. Warto włączyć je do swojej diety, nasiona chia dostarczają potężną dawkę wartości odżywczych: błonnika, białka i kwasów tłuszczowych omega-3. Bogate w wapń, żelazo, magnez, fosfor, cynk, potas witaminę B3, B1 i B2. Są wolne od glutenu i zawierają sporą dawkę antyoksydantów, które walczą z wolnymi rodnikami. Ze względu na hydrofilowe właściwości zapewniają odpowiednie nawilżenie organizmu oraz dają uczucie sytości. 

wtorek, 14 kwietnia 2015

Sałatka Cezar


Kiedy słoneczko przygrzewa coraz mocniej odstawiam ciężkie i tłuste potrawy na rzecz dań lekkich, pełnych koloru, witamin i energii.

Chętni na talerz w kolorze zieleni? Zapraszam na Codogara, gdzie znajdziecie mój przepis na znaną i lubianą sałatkę Cezar. 

Smacznego :)

Drukuj